سبدخرید (0)

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است

شما اینجا هستید

می‌دانید ایده لباسشویی ادواش سامسونگ از کجا آمده است؟ شاید برای‌تان عجیب باشد که بدانید این محصول به‌طور ویژه و با نگاه به مشتریان ساکن در شرق آسیا خلق شده است.

سامسونگ زمانی که در حال تحلیل و بررسی نیازهای مصرف‌کنندگان در آسیای شرقی بود متوجه شد که یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران پس از شروع به کار ماشین لباسشویی این‌ست که می‌خواهند لباسی به ماشین اضافه کنند. براساس نظرات کاربران و سبک زندگی آنها، لباسشویی AddWash به یک در اضافه بر روی درِ اصلی مجهز شد که اجازه می‌دهد کاربر به‌راحتی پس از شروع به کار ماشین، به آن لباس اضافه کند. نتیجه؟ خانواده لباسشویی‌های ادواش سامسونگ به یکی از محبوب‌ترین محصولات سامسونگ در چند ساله اخیر بدل شد که جایزه ریاست جمهوری سنگاپور و طراحی ارگونومیک را کسب کرد. این نشان می‌دهد سامسونگ در میان مصرف‌کنندگان یکی از بازارهای مهم و مترقی جهان از چه جایگاهی برخوردار است.

سامسونگ به‌طور کلی معتقد است که درک و فهم نیازهای بومی و منطقه‌ای، یک اصل اساسی و بنیادین در طراحی و ساخت لوازم خانگی‌ست. برای اینکه این رویکرد را در محصولات سامسونگ نشان دهیم بد نیست برخی از ویژگی‌های مهم و شناخته شده محصولات سامسونگ و علت پیدایش آنها را با هم مرور کنیم:

خنک‌کنندگی دوگانه
تکنولوژی خنک‌کنندگی دوگانه که یکی از شناخته‌شده‌ترین ویژگی‌های یخچال‌های سامسونگ است با توجه به نیاز کاربران سامسونگ در آسیای جنوب شرقی پدید آمده است. به‌طور مثال در ویتنام استفاده از یخ برای خنک کردن نوشیدنی‌ها بسیار رایج است به همین دلیل یخ‌هایی که در اثر مجاورت با ماهی‌ها بو و طعم آنها را به خود می‌گرفتند باعث می‌شدند تا لذت یک نوشیدنی خنک نیز از بین برود. ایده تکنولوژی خنک‌کنندگی از اینجا شکل گرفت که بو و طعم مواد غذایی در داخل یخچال با هم مخلوط نشود. این فناوری همچنین باعث شد تا فضای داخلی فریزر نیز افزایش یابد و در نتیجه فروش یخچال و فریزرهای سامسونگ به شکل خیره‌کننده‌ای در ویتنام و هندوستان افزایش یافت.

کولرگازی Wind-Free
سامسونگ سال گذشته برای اولین از کولرگازی Wind-Free رونمایی کرد که اولین نمونه در نوع خودش در جهان به شمار می‌رود. این کولر می‌تواند بدون وزش باد مستقیم و آزاردهنده، دمای محیط اطراف خود را خنک کند. این محصول نیز به‌طور مشخص با توجه به نیاز کاربران در کشورهای با آب‌وهوای شرجی و استوایی طراحی شد که در تمام طول سال از کولر گازی برای تهویه هوا استفاده می‌کنند.

مایکروفر
سامسونگ با نگاه به فرهنگ کشورهایی که آشپزی در خانه در میان ساکنان آنها پررنگ است - نظیر ایران، مالزی و هندوستان - مایکروفرهای خود را از دستگاه‌هایی با یک کاربری خاص، به لوازمی با قابلیت‌های چندگانه بدل کرده است. خانواده مایکروفرهای سامی سامسونگ این قابلیت را دارند تا علاوه بر مایکروویو، به گریل و سرخ کردن مواد غذایی پرداخته و نیز همچون یک فر در خانه عمل کنند.

این تلاش‌ها باعث شده است تا سامسونگ در بازار پررقابت لوازم خانگی در کشورهای آسیایی، همواره به عنوان یکی از رهبران بازار شناخته شود. رویکرد کاربرمحور سامسونگ که با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان شکل گرفته است همچنین باعث شده تا این محصولات که با نگاه به نیازهای بومی یک ناحیه خلق شده‌اند، در بازارهای جهانی و در دیگر کشورها نیز از استقبال بالایی برخوردار شوند.

مشاوره خرید: ۲۶۷۰۲۶۷۰ - ۰۲۱

logo-samandehi

X