• چگونه میتوانم در سايت سامشاپس عضو شوم؟
شما میتوانید پس از ورود به سایت سام شاپس، گزینه عضویت در سایت را انتخاب نموده و پس از تکمیل مشخصات خواسته شده شامل آدرس پست الکترونیکی، رمز عبور و تایید رمز عبور، گزینه ایجاد حساب جدید را انتخاب نمایید. ایمیلی به نشانی ایمیل شما ارسال میشود که با کلیک بر روی لینک درون آن، حساب کاربری شما در سام شاپس فعال میگردد.
• روش سفارش کالا درسایت به چه شکل است؟
برای ثبت کالای مورد نظر، بعد از انتخاب مدل و رنگ کالا میتوانید با کلیک بر روی گزینه «افزودن به سبد خرید» کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید. سپس با مراجعه به بخش سبد خرید و انتخاب گزینه اتمام خرید و پرداخت، مراحل ثبت نهایی کالا را تکمیل نمایید.
• آیا می توانم بعد از انتخاب کالا در سبد خرید، تعداد آن را تغییر دهم؟
بله؛ با تغییر تعداد کالا و انتخاب گزینه «به روز رسانی سبد خرید» تعداد کالای مورد نظر خود را تغییر دهید.
• آیا امکان ابطال سفارش یا تغییر آن در سایت سام شاپس وجود دارد؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش خود و کلیک روی گزینه اتمام خرید، شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به تغییر سفارش خود نیستید.
• روشهای پرداخت در سایت فروشگاه اینترنتی سام به چه شکل است؟
در حال حاضر فقط گزینه پرداخت آنلاین برای تسویه حساب خریدها در فروشگاه اینترنتی سام فعال است. برای پرداخت آنلاین شما میتوانید با استفاده از تمام کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق درگاههای موجود مبلغ مورد نظر خود را واریز نمایید و کد پیگیری دریافت کنید. (مهم نیست کارت شما متعلق به چه بانکی است، فقط باید عضو شبکه شتاب باشد.)
• آیا امکان پرداخت هزینه کالا در درب منزل وجود دارد؟
در حال حاضر خیر.
• آیا در تمام ساعات شبانهروز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله؛ شما در تمام ساعات شبانهروز میتوانید با مراجعه به سایت سام شاپس اقدام به خرید نمایید.
• چگونه میتوانم از وضعیت سفارش ثبتشده خود مطلع شوم؟
در هر زمان پس از تکمیل خرید که به وبسایت سامشاپس مراجعه کنید میتوانید به پروفایل کاربری خود رفته و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. همکاران ما در سامشاپس هر لحظه که خرید شما از مرحلهای به مرحله دیگر برود، وضعیت آن را بهروز کرده تا شما از موقعیت کالای خود مطمئن شوید.
• آیا امکان ثبت سفارش تلفنی هم وجود دارد؟
در حال حاضر خیر.
• آیا این امکان وجود دارد که در روز و ساعت معین کالای خریداری شده را تحویل بگیرم؟
زمان تحویل کالا براساس نوع کالا و محل تحویل متفاوت است. بنابر این روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات ارسال مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد. با این وجود شما میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات، اعلام کنید. سام شاپس همه تلاش خود را می کند تا کالا حدود ساعت مدنظر شما به دستتان برسد.
• از کد تخفیف برای خرید کالا در چه زمانی میتوانم استفاده کنم؟
پس از افزودن کالا به سبد خرید و ثبت اطلاعات در سایت سام شاپس، در قسمت «کد تخفیف / کارت هدیه»، کد تخفیف یا بن خرید خود را در کادر مورد نظر وارد نمایید. در صورت معتبر بودن کد، ارزش آن در فاکتور خرید شما محاسبه خواهد شد.
• کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند، در هنگام تحویل، نصب هم میشوند؟
بهغیر از لوازم صوتی و تصویری، کلیه کالاهایی که نیازمند نصب توسط سام سرویس هستند یک روز پس از تحویل نصب خواهند شد.
• آیا قیمتها و موجودی سایت سام شاپس به روز است؟
بله؛ قیمتها و موجودی کالا به طور منظم و روزانه در وبسایت کنترل و بهروزرسانی میشود.
• چطور میتوانم از جشنوارها و تخفیفهای ویژه سام شاپس مطلع شوم؟
شما میتوانید با عضویت در صفحه اینستاگرام سام شاپس sam.shops و یا کانال اطلاعرسانی @sam_shops از تخفیفها و جشنوارههای سامسونگ مطلع شوید.
• آیا برای خرید از سایت سام شاپس حتما باید در سایت عضو شد؟
جهت خرید از سامشاپس الزامیست که در وبسایت عضو شوید. برای این منظور کافیست در صفحه عضویت در وبسایت، ایمیل خود را وارد کنید. در این مرحله ابتدا یک ایمیل از طرف سایت برای شما ارسال میشود تا از صحت نشانی پست الکترونیکی شما اطمینان حاصل شود. این مرحله برای تایید هویت مجازی شما اهمیت دارد و از این پس مبنای شناسایی شما در فروشگاه اینترنتی سام، «نشانی ایمیلتان» خواهد بود. در درون این ایمیل یک لینک یکبار مصرف وجود دارد که با کلیک بر روی آن، حساب کاربری شما فعال شده و به صفحهای هدایت میشوید که از شما خواسته میشود تا اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، نشانی ایمیل، کد ملی و نشانی دقیق پستی خود را وارد کنید.
تمام کالاهای عرضه شده با گارانتی رسمی به فروش میرسند.
فروشگاه اینترنتی سام بزرگترین فروشگاه رسمی محصولات سامسونگ با ضمانت سام سرویس است. این فروشگاه که بهعنوان شعبه اینترنتی فروشگاههای زنجیرهای سام از سال ۱۳۹۴ آغاز به فعالیت کرده است این امکان را برای مخاطبان و مشتریان سامسونگ فراهم کرده است تا تمام محصولات مختلف سامسونگ را با ضمانتنامه رسمی سام سرویس در سراسر کشور و با قیمت واقعی و یکسان خریداری کنند. تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی سام فقط با ضمانت رسمی به فروش میرسد و مطابق با توضیحات مندرج در صفحه گارانتی، شامل خدمات پس از فروش میشوند. در فروشگاه اینترنتی سام میتوان تمامی محصولات سامسونگ در گروههای تلویزیون، سینمای خانگی، دیویدی و بلوری پلیر، ساندبار و اسپیکر بیسیم، یخچال ساید بای ساید، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و مایکروویو، جاروبرقی، هود آشپزخانه، صفحه گازی، صفحه برقی، فر برقی، لوازم آشپزخانه توکار، گوشی هوشمند، تبلت، لوازم جانبی گوشی و تبلت، مانیتور، پرینتر، تصفیه هوا، کولر گازی و اسپلیت و دستگاههای تهویه مطبوع صنعتی و خانگی را مشاهده و نسبت به خرید آنها اقدام کرد. فروشگاه اینترنتی سام نزدیکترین نمایندگی رسمی سامسونگ به خانه شماست. تمامی مشخصات فنی، تصاویر، ابعاد و اندازهها در کنار ویدیو عملکرد و نکات قابل اهمیت در انتخاب یک محصول در سایت سامشاپس درج شده است. علاوه بر این میتوانید برای خرید لوازم خانگی به سایت خانه سام مراجعه فرمایید.