خالی

سبد خرید:

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است

شما اینجا هستید

• چگونه می‌توانم در سايت سام‌شاپس عضو شوم؟

شما می‌توانید پس از ورود به سایت سام شاپس، گزینه عضویت در سایت را انتخاب نموده و پس از تکمیل مشخصات خواسته شده شامل آدرس پست الکترونیکی، رمز عبور و تایید رمز عبور، گزینه ایجاد حساب جدید را انتخاب نمایید. ایمیلی به نشانی ایمیل شما ارسال می‌شود که با کلیک بر روی لینک درون آن، حساب کاربری شما در سام شاپس فعال می‌گردد.

• روش سفارش کالا درسایت به چه شکل است؟

برای ثبت کالای مورد نظر، بعد از انتخاب مدل و رنگ کالا می‌توانید با کلیک بر روی گزینه «افزودن به سبد خرید» کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید. سپس با مراجعه به بخش سبد خرید و انتخاب گزینه اتمام خرید و پرداخت، مراحل ثبت نهایی کالا را تکمیل نمایید.

• آیا می توانم بعد از انتخاب کالا در سبد خرید، تعداد آن را تغییر دهم؟

بله؛ با تغییر تعداد کالا و انتخاب گزینه «به روز رسانی سبد خرید» تعداد کالای مورد نظر خود را تغییر دهید.

• ایا امکان ابطال سفارش یا تغییر آن در سایت سام شاپس وجود دارد؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش خود و کلیک روی گزینه اتمام خرید، شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به تغییر سفارش خود نیستید و از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن باید با واحد پیگیری سفارشات (تلفن: ۲۶۷۰۲۶۷۰-۰۲۱) تماس بگیرید.

• روش‌های پرداخت در سایت فروشگاه اینترنتی سام به چه شکل است؟

برای پرداخت آنلاین شما می‌توانید با استفاده از تمام کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق درگاه‌های بانک پاسارگاد و بانک ملت مبلغ مورد نظر خود را واریز نمایید و کد پیگیری دریافت کنید. (مهم نیست کارت شما متعلق به چه بانکی است، فقط باید عضو شبکه شتاب باشد.)
در صورتیکه از روش واریز به حساب / کارت استفاده می کنید پس از نهایی کردن سفارش خود می توانید ظرف مدت ۲۴ ساعت، هزینه را به یکی از کارت‌ها و یا شماره حساب‌های موجود در سایت سام شاپس واریز نمایید. سپس اطلاعات واریز را از طریق لینک مورد نظر در صفحه سفارش کالا ارسال کنید تا خرید شما نهایی شود. توصیه می‌کنیم در روزهای پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل رسمی از این گزینه استفاده نکنید.

• آیا امکان پرداخت هزینه کالا در درب منزل وجود دارد؟

بله؛ در حال حاضر این امکان تنها برای مشتریان محترم ساکن تهران وجود دارد که با استفاده از کارت‌های بانکی انجام‌پذیر است. اما لازم است تا پیش از تخلیه کالا و حمل آن به درون منزل، تسویه حساب انجام شود.

• آیا در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله؛ شما در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانید با مراجعه به سایت سام شاپس اقدام به خرید نمایید.

• چگونه می‌توانم از وضعیت سفارش ثبت‌شده خود مطلع شوم؟

در هر زمان پس از تکمیل خرید که به وبسایت سام‌شاپس مراجعه کنید می‌توانید به پروفایل کاربری خود رفته و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. همکاران ما در سام‌شاپس هر لحظه که خرید شما از مرحله‌ای به مرحله دیگر برود، وضعیت آن را به‌روز کرده تا شما از موقعیت کالای خود مطمئن شوید.

• آیا امکان ثبت سفارش تلفنی هم وجود دارد؟

بله؛ شما می‌توانید با شماره ۲۶۷۰۲۶۷۰-۰۲۱ تماس گرفته و مشاوران خرید ما اطلاعات مورد نظر شما را ثبت کرده و سفارش شما را نهایی خواهند کرد.

• آیا این امکان وجود دارد که در روز و ساعت معین کالای خریداری شده را تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال های خارج از تهران بر اساس محدوده جغرافیایی از ۲۴ تا ۷۲ ساعت متغیر است . بنابر این روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات ارسال مشخص است اما ساعت آن را نمی‌توان به طور دقیق تعیین کرد. با این وجود شما می‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات، اعلام کنید. سام شاپس همه تلاش خود را می کند تا کالا حدود ساعت مدنظر شما به دست‌تان برسد.

• از کد تخفیف برای خرید کالا در چه زمانی می‌توانم استفاده کنم؟

پس از افزودن کالا به سبد خرید و ثبت اطلاعات در سایت سام شاپس، در قسمت «کد تخفیف / کارت هدیه»، کد تخفیف یا بن خرید خود را در کادر مورد نظر وارد نمایید. در صورت معتبر بودن کد، ارزش آن در فاکتور خرید شما محاسبه خواهد شد.

• کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند، در هنگام تحویل، نصب هم می‌شوند؟

به‌غیر از لوازم صوتی و تصویری، کلیه کالاهایی که نیازمند نصب توسط سام سرویس هستند یک روز پس از تحویل نصب خواهند شد.

• آیا قیمت‌ها و موجودی سایت سام شاپس به روز است؟

بله؛ قیمت‌ها و موجودی کالا به طور منظم و روزانه در وبسایت کنترل و به‌روزرسانی می‌شود.

• چطور می‌توانم از جشنواره‌ا و تخفیف‌های ویژه سام شاپس مطلع شوم؟

شما می‌توانید با عضویت در صفحه اینستاگرام سام شاپس sam.shops و یا کانال تلگرام @sam_shops از تخفیف‌ها و جشنواره‌های سامسونگ مطلع شوید.

• آیا برای خرید از سایت سام شاپس حتما باید در سایت عضو شد؟

جهت خرید از سام‌شاپس الزامی‌ست که در وبسایت عضو شوید. برای این منظور کافی‌ست در صفحه عضویت در وبسایت، ایمیل خود را وارد کنید. در این مرحله ابتدا یک ایمیل از طرف سایت برای شما ارسال می‌شود تا از صحت نشانی پست الکترونیکی شما اطمینان حاصل شود. این مرحله برای تایید هویت مجازی شما اهمیت دارد و از این پس مبنای شناسایی شما در فروشگاه اینترنتی سام، «نشانی ایمیل‌تان» خواهد بود. در درون این ایمیل یک لینک یکبار مصرف وجود دارد که با کلیک بر روی آن، حساب کاربری شما فعال شده و به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که از شما خواسته می‌شود تا اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، نشانی ایمیل، کد ملی و نشانی دقیق پستی خود را وارد کنید.

مشاوره خرید: ۲۶۷۰۲۶۷۰ - ۰۲۱

X
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.