سبدخرید (0)

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است

شما اینجا هستید

 

رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های سام‌شاپس بوده و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
لازم به توضیح است که هدایای ارسالی که از طرف سام‌شاپس همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت آزمایش دارند، سام‌شاپس حداکثر ۷ روز (در شرایط خاص) فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است. در ضمن به مشتریان عزیز توصیه می‌گردد که تمامی کالاهای خریداری شده را طبق سفارش خود در سایت به هنگام دریافت، مطابق با فاکتور چک نموده و در صورت عدم تطابق از تحویل گرفتن کالا خودداری کرده و موضوع را به سام‌شاپس اطلاع داده تا کالای ایشان تعویض گردد.

شرایط بازگرداندن کالا

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات با اطلاعات وب سایت سام شاپس مغایرت داشته باشد به مشتریان عزیز توصیه می‌شود که مدل، رنگ و مشخصات تمامی کالاهای خریداری شده را به هنگام تحویل از روی کارتن کالا و رسید تحویل‌دهنده مورد بررسی قرار داده و آن را با سفارش ثبت شده در سایت تطبیق دهند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.
در صورتی که کالای خریداری شده با کالای ثبت شده در سایت مغایرت داشته باشد از دریافت کالا امتناع کرده و موضوع را به سام‌شاپس اطلاع دهند. هزینه حمل و تعویض کالا برای مشتری در این حالت بر عهده سام‌شاپس خواهد بود.
اگر به هنگام تحویل مشتری متوجه مغایرت نشود می‌تواند حداکثر تا ۲۴ ساعت موضوع را به سام‌شاپس اطلاع دهد، به شرطی که کالا از حالت اورجینال خارج نشده و کارتن کالا باز نشده باشد. هزینه حمل و تعویض کالا برای مشتری در این حالت برعهده مشتری است.
وجود مغایرت، باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش سام‌شاپس از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا و از روی کارتن قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده بر روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در کارتن باز نشده باشد و کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سام‌شاپس بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا باز شدن در کارتن یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد، سام‌شاپس بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، سام شاپس تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا (مانند اتمام جشنواره‌ها و دیگر موارد) در مراحل تعویض و مرجوع کردن، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و سام‌شاپس در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالای درج شده در فاکتور را به مشتری می‌پذیرد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب‌دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد به مشتریان گرامی توصیه می شود که کالاها را به هنگام تحویل باز نموده و مورد بررسی قرار دهند و پس از بررسی در صورت داشتن عیب ظاهری و آسیب‌دیدگی فیزیکی مشکل را به سام‌شاپس اطلاع داده و از تحویل گرفتن کالای معیوب خودداری کند. هزینه حمل و تعویض کالای مشتری در این حالت برعهده سام‌شاپس خواهد بود.
در صورتی که مشتری محترم در لحظه تحویل متوجه آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی نباشد، فروشگاه اینترنتی سام شاپس هیچ مسئولیتی در قبال کالای ایشان نداشته و مشتری بایستی این موضوع را توسط شرکت گارانتی‌کننده پیگیری نماید.
اگر کالای خریداری شده، به هنگام نصب و راه‌اندازی، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد نصب دستگاه‌ها فقط توسط شرکت گارانتی‌کننده کالا باید صورت گیرد، در غیر این صورت شامل ضمانت بازگشت کالا نمی‌شود. درصورتی که کالا به هنگام نصب و راه‌اندازی دچار مشکل و ایراد فنی باشد، با تایید کارشناس نصب اقدامات لازم برای تعویض کالا انجام می‌گیرد و هزینه تعویض کالا برعهده سام شاپس خواهد بود.
در صورتی که کالا، پس از نصب و در طی این ۷ روز ایراد یا اشکال فنی داشته باشد، موضوع به شرکت گارانتی‌کننده اطلاع داده خواهد شد و پس از بازدید کارشناس از کالای معیوب و در صورت تایید کارشناس، کالای مورد نظر برای مشتری تعویض می‌شود. هزینه بازدید کارشناس از کالای معیوب برعهده مشتری بوده و هزینه تعویض کالا برعهده سام شاپس است.
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا، به سام شاپس اطلاع داده شود. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به سام شاپس بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود با توجه به قوانین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای سام، پس از خرید و ثبت فاکتور به هیچ عنوان امکان تعویض کالا وجود نخواهد داشت.
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد (مخصوص شهرستان‌ها که کالا توسط باربری ارسال می شود) قبل از ارسال بار توسط باربری و برای جلوگیری از مشکلات احتمالی کارشناسان سام‌شاپس کالای مذکور را باز کرده و مورد شناسایی قرار می‌دهند و آن را از نظر ظاهری به‌طور کامل چک کرده و در صورت نداشتن هرگونه ایراد ظاهری و فیزیکی، برای ارسال کالا آن را بیمه کرده و سپس تحویل باربری می‌دهند. با توجه به بیمه بودن کالاها و بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سام‌شاپس هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای مشتری ندارد و تنها در صورت تایید کارشناس شرکت گارانتی‌کننده درصورتی که کالای مذکور عیب یا ایراد کارخانه‌ای داشته باشد، سام شاپس موظف است خسارت را با رعایت شرایط جبران کند.

 

مشاوره خرید: ۲۶۷۰۲۶۷۰ - ۰۲۱

logo-samandehi

X